Witam serecznie
Mam pytanko. Jakie powinny byc IDEALNE wartości zasysanego powietrza do silniak ASV Wiem że ta skala jest od 230mg/skok do 370 mg/skok. Czyli jak ustawie 370 to bedzie dobrze, ale np większe spalnie ale lepiej się zbierał. Z góry dziękuję :wink:
Wiem że ta skala jest od 230mg/skok do 370 mg/skok.
A kto Ci tak powiedzial??
Przeciez to jest wartosc z wolnych obrotow. Przy max obciazeniu od niskich do wysokich obrotow masa powinna wynosic 850mg/skok. Znam auta z przeplywomierzem Pietburga gdzie wartosc ta mierzona wynosi 900-1100mg/skok Generalnie ma byc 850 i jest dobrze, jak odepniesz wtyczke to ustawia sie wartosc zastepcza 550mg/skok.
[ Dodano: Pią 23 Maj, 08 22:36 ] Ziomal, Mozna, sa na to sposoby
VAG-COM w jednym kanale pokazuje wartosc wymagana w drugim wartosc aktualna - trzeba sprawdzic i bedzie wiadome
Ziomal, Musze poszukac, bo teraz z glowy nie mam linka :P W skrocie rozchodzi sie o wartosc rezystora ktory zastapi przeplywomierz i wartosc bedzie zawsze stala np 850 juz od wolnych obrotow
Zamieszczone przez Ziomal
Maicroft napisał/a:
wojtass napisał/a:
Wiem że ta skala jest od 230mg/skok do 370 mg/skok.
A kto Ci tak powiedzial??
Bo w 3.11 nad rubryką tak pisze o ile mnie pamięć nie myli.
A cisnienie doladowania tez pokazuje jakies dennie niskie i tez takie ma byc ?
Wolne obroty Cie nie interesuja Dawka realna przy kazdych obrotach ma byc rowna badz wyzsza od wymaganej. Przy pelnym bucie jest to 850, przy 3/4 bedzie to mniej.
Maicroft zrobię te wykresy na vag-u w kanale 3, 8 i 11 w najbliższym czasie i podrzucę Ci na PRV Rzuciłbyś okiem ok Będe wdzięczny bo mam notlauf klasyczny i nie wiem co to może być. Słyszałem o zapieczonych kierowniczkach, ale jak naciskam sztangę to chodzi ( skok jakiś 5cm ) Dlatego może to być przepływka albo N75 PZDR
Komentarz